شیشه دوجداره و سه جداره

در تعریف , شیشه دو جداره یا شیشه عایق استاندارد به شیشه های موازی چند لایه ای گفته میشود که فضای بین انها با انجام روشهای خاص از نظر ورود و خروج هوا و رطوبت به نحو مطلوبی عایق بندی شده و کاملا غیر قابل نفوذ است استفاده از شیشه های دو جداره رکن اصلی درب و پنجره های upvc میباشد و بدون این شیشه ها فلسفه استفاده از درب و پنجره upvc معنی نخواهد داشت. لذا کیفیت ساخت ومونتاژ این شیشه ها بسیار حائز اهمیت است.

20689-BigPic

در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است . در صورت استفاده از شیشه دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت .

انواع شیشه های دو جداره:

ساده : این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است .
رنگی : این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .
رفلکس : این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان به وضوح دیده میشود .
سکوریت : شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .
لمینت : شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دو جداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است .

شیشه های سه جداره:

اگر به دنبال محیطی آرام و بی سرو صدا هستید برای خود و خانوادتان چند راه حل به شما پیشنهاد میکنیم.

  1. از شر پنجره های قدیمی که نه عایقی برای صدا و نه توان جلوگیری از ورود گرد و غبار را دارد خلاص شوید.
  2. و بهتر است بجای پنجره شیشه دوجداره از شیشه سه جداره استفاده کنیم
    هدف ما در اینجا آشنایی راحتی شما و آسایش شما و خانوادتان است. چه در خانه وچه در محل کارتان دیگ از سروصدای آزار دهنده خبری نیست و آشنایی شما از مزیت های شیشه سه جداره در درب و پنجره upvc که میتواند باهم بهترین عایق باشد.

double-glass

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

  • یراق فورنکس Fornax ترکیه

    افزودن عنوان شرکت یلکن نماینده ی فروش یراق آلات فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) یکی از خوش نامان عرصه ی یراق آلات و ملزومات وابسته از سال ۱۳۸۷ در استان آذربایجان شرقی شروع به کار کرده است یراق آلات در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با برند فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) که در حاله حاضر از کشور ترکیه به طور مستقیم وارد کرده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان این شرکت قرار داده می شود خوشبختانه یراق آلات فورنکس و پاوو که این شرکتبیشتر...

  • یراق آلات روتو آلمان Roto

    یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد همچنین کاملا آب بندی شده است ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره UPVC و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد تست خورندگی یراق آلات روتو :یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی بیش از 2000 ساعت تست خورندگی (تست آب و نمک) را پاس نموده استاین در حالی است که هیچ یراقی در دنیابیشتر...

  • مزایای در و پنجره

    عایق دما: این محصول در برودت 62-  و حرارت 81+ درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد عایق صدا(جاذب صوت): استفاده از در و پنجره های یوپی وی سی به همراه شیشه دو و یا چند جدار، تا حد قابل توجهی (40 دسی بل) مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می شود قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی: با استفاده از پروفیل های بازسازی،به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب و لحاظ شرایطبیشتر...