انواع تورییکشنبه 30, آوریل 2017

توری ضد حشرات

انواع پنجره توری پنجره UPVC برای جلوگیری از ورود حشرات

بهترین راه برای تهویه طبیعی و ایجاد جریان هوا در خانه، باز گذاشتن در و پنجره ها در ساعاتی از روز است اما برای اینکه مگس، پشه و حشرات موذی وارد خانه تان نشود، بهتر است روی در و پنجره ها توری نصب کنید.

شرکت آسام بنا ارائه دهنده انواع تورهای رولینگ (جمع شونده) ، پلیسه (آکاردئونی) ریلی، لولایی و ثابت با کاربری های متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد با قابلیت نصب آسان و سریع جهت نصب بر روی انواع درب و پنجره می باشد .

UUU

آنچه باید در مورد توری پنجره بدانیم :

  • مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش uv
  • قابل نصب بر روی انواع درب و پنجره اعم ازUPVC ، آهنی، آلومینیومی و چوبی
  • امکان دید محیط خارج تا ۹۵%
  • با دوام و مقرون به صرفه
  • هنگام نصب توری دقت کنید که جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره های کوچک حمام و سرویس های بهداشتی هم لازم است توری نصب کنید.
  • تمیز کردن توری را فراموش نکنید. برای این کار می توان از بخارشو و جاروبرقی استفاده کرد.
  • به طور مرتب در و پنجره های توری های را از نظر وجود پارگی و سوراخ بررسی کنید و در اولین فرصت آنها را تعمیر کنید. هر چند سال یکبار نیز آنها را تعویض کنید.

توری ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند .

توری رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد .

توری پلیسه

به عقیده کارشناسان بهداشت، بهترین و سالم ترین راه برای مبارزه با حشرات و جوندگان و پیشگیری از ورود آنها به خانه، نصب توری روی در و پنجره هاست و استفاده از سم و مواد شیمیایی کشنده برای حشرات مضراتی برای انسانها نیز در پی خواهد داشت . از این رو در پشت لنگه بازشوی پنجره ها برای جلوگیری از ورود حشرات و رفاه حال ساکنین توری نصب می شود .

امروزه برای انواع درب و پنجره ها توریهای با قاب های چوبی و آلومینیومی و یو پی وی سی یا توری های فلزی در انواع ثابت، کشویی ، پلیسه و جمع شونده موجودند اما پیش از نصب توری روی در و پنجره ها باید اطلاعات کافی ازانواع این توریها داشته باشید تا با توجه به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب نمایید .

توری های مخصوص پنجره های UPVC با تکنولوژی مدرن و از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس ساخته می شوند که آنتی استاتیک و ضد گرد و غبارند و معمولا و در شرایط عادی نیاز به شست شو ندارند و دید را به طور محسوسی کاهش نداده و در نوع توری پلیسه یا توری رولی در حالت بسته بودن در پشت فریمهای پنجره جمع شده و قابل رویت نبوده و جلوی نور یا دید را نمی گیرند. فریم این توریها نازک می باشد و پشت فریم پنجره ها قرار گرفته و از رنگ و متناسب با پنجره ها می باشند و نمای ساختمان را مختوش نمی کنند.
ugo

مزایای توری پنجره های UPVC:

امکان دید محیط خارج تا ۹۰%

قابلیت ساخت در ابعاد مختلف

قابلیت نصب آسان

قابل شستشو

آنتی استاتیک و دافع گرد وغبارند و مانع ورود قسمتی از گرد وغبار بیرون به داخل می شوند .

ضد زنگ

ضد اشتعال

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

دوام بالا

 yiuk

بهترین و با دوام ترین پیشنهاد برای توری ها توری پلیسه می باشد و با توجه به اینکه مکانیزم و قطعات خاصی برای باز و بسته شدن ندارد امکان خرابی آن بسیار کم است . این توری ها در هنگام باز بودن هم به صورت پلیسه باز می باشند و در اینصورت توری تحت فشار نبوده و در صورت برخورد اجسام سخت یا برخورد احتمالی پرندگان نیز قابلیت انعطاف داشته و به راحتی پاره و خراب نمی شوند .

توری پلیسه مناسب برای تمامی درب ها ، پنجره ها ، تراسها و محیطهای بزرگ بوده و از چب به راست و یا راست به چب قابل نصب میباشد.

نسل جدید توری های پنجره دوجداره UPVC می باشد که به صورت مکانیکی در دو نوع آلفا (نوع حرکت عمودی و بیشتر پنجره های کم ارتفاع ) و بتا ( نوع حرکت افقی وبرای پنجره های ارتفاع بلند و درب)می باشد.

این نوع توری از جنس فایبر گلاس بوده که  دوده، چربی و گرد و غبار را به سختی به خود می گیرد و به همین دلیل توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به نظافت تنها با بخارشو و یا جارو برقی تمیز می شود.

توری پلیسه دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود که در شکل زیر مشاهده می شود.

  • این توری بر خلاف توری رولینگ محدودیت های ابعاد را ندارد.
  • نصب آسان و سریع
  • قابلیت جمع شوندگی خودکار
  • جایگزین مناسب بجای تورهای ثابت ، کشوئی و لولائی
  • پیشرفته ترین و پرطرفدارترین نوع توری پشت پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یراق فورنکس Fornax ترکیه

    افزودن عنوان شرکت یلکن نماینده ی فروش یراق آلات فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) یکی از خوش نامان عرصه ی یراق آلات و ملزومات وابسته از سال ۱۳۸۷ در استان آذربایجان شرقی شروع به کار کرده است یراق آلات در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با برند فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) که در حاله حاضر از کشور ترکیه به طور مستقیم وارد کرده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان این شرکت قرار داده می شود خوشبختانه یراق آلات فورنکس و پاوو که این شرکتبیشتر...

  • یراق آلات روتو آلمان Roto

    یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد همچنین کاملا آب بندی شده است ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره UPVC و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد تست خورندگی یراق آلات روتو :یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی بیش از 2000 ساعت تست خورندگی (تست آب و نمک) را پاس نموده استاین در حالی است که هیچ یراقی در دنیابیشتر...

  • مزایای در و پنجره

    عایق دما: این محصول در برودت 62-  و حرارت 81+ درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد عایق صدا(جاذب صوت): استفاده از در و پنجره های یوپی وی سی به همراه شیشه دو و یا چند جدار، تا حد قابل توجهی (40 دسی بل) مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می شود قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی: با استفاده از پروفیل های بازسازی،به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب و لحاظ شرایطبیشتر...