پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

گروه رادوین سازه

این شرکت با سابقه بیش از ۱۵ سال در زمینه متریال های مدرن در زمینه نمای ساختمان و داشتن گواهی های معتبر در شرکت های بنام اروپایی از جمله شرکت Reynaers بلژیک، Orgadata آلمان و … و داشتن نیروهای مجرب و آموزش دیده تحت نظارت شرکت های فوق آمادگی لازم جهت محاسبه و اجرای هرگونه پروژه ای را دارد.

همگام با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا در صنعت ساختمان، یکی از مجموعه های فعال در ارائه خدمات فنی و مهندسی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدفی همگام در زمینه مدرن سازی به همراه مهار اتلاف انرژی و استفاده از انرژی های طبیعی و محیطی و همچنین با سرلوحه قراردادن مشتری مداری و اشتغال زایی، با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کارآمد سعی بر آن دارد تا در صنعت نما در کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

این مجموعه با در اختیار داشتن کلیه استانداردهای بین المللی و با بهره گیری از مدرنترین ماشین آلات ( از جمله خطوط Elumatec و Pressta ایتالیا) و برترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت نماهای مدرن، نماهای شیشه ای (کرتین وال، اسپایدر)، نماهای فلزی ( ازجمله کامپوزیت، استیل و…)، نماهای تایلی(تایل استون و…)، نماهای چوبی (ترمووود و…) و همچنین درب و پنجره های آلومینیوم، چوب، U.P.V.C آمادگی ارائه خدمات بصورت پکیجی کامل و یا بصورت تکی به مشتریان خود اعم از خرد و کلان را دارا می باشد.

efs 65rt 5w6rt

efs   4e681bc2-3439-4825-bd41-a20300ccf27c

در دهه اخیرنوع جدیدی از پروفیل جهت تولید درب و پنجره های آلومینیومی با طراحی خاص و محاسبات فنی-مهندسی با ورود مستقیم پروفیل و به صورت ورود تکنولوژی ساخت جایگزین درب و پنجره های سنتی آلومینیومی شده که علی رغم ظرافت، زیبایی و دوام به دلیل طراحی خاص مهندسی سبک بوده و به سبب استفاده از قطعات و یراق آلات مخصوص، نیازی به تقویت با میلگرد ندارد، به طوری که هم اکنون در صنایع مختلفی همچون تولید ورق های کامپوزیت و درب و پنجره و نماهای شیشه ای در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و نقش مهمی را در این صنعت ایفا می نماید.

پروفیل های آلومینیومی از نظر ساختار به دو دسته تقسیم می شوند:

  • پروفیل های نانترمال
  • پروفیل های ترمال بریک

از ویژگی های عمومی پروفیل های ترمال بریک می توان به:

  • تنوع در ابعاد
  • تنوع در نوع باز شو
  • تنوع رنگ
  • طول عمر مفید بالا و مطلوب (سازگار با عمر مفید ساختمان)
  • همسازی با محیط زیست
  • مقاوم در برابر حریق

اشاره نمود.

colored-UPVC

نماهای کرتین وال:

کرتین وال نوعی دیگر از نمای شیشه ای بوده که به جای استفاده از فریم آهنی از پروفیل های آلومینیوم استفاده و نما به صورت مشبک بوده و تلفیقی از آلومینیوم و شیشه می باشد. کرتین وال خود یک سازه محسوب می شود.

جزئیات نمای کرتین وال شیشه ای طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنش های وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق می گردد. تنوع رنگی نا محدودی داشته که استفاده از طرح های چوبی نیز برای آن امکان پذیر می باشد. این سیستم در برابر تنش های قائم و جانبی از قبیل باد، زلزله و تکان های شدید کاملا پایدار است. زیبایی فوق العاده و منحصر به فرد این سازه در نما امتیاز نهایی آن است. طراحی زیبا و استاتیکی این سیستم به همراه عدم استفاده از پیچ و پرچ در مونتاژ و طراحی باز شوی مخفی در این سیستم، علاوه بر زیبایی و دید عالی باعث بالا رفتن ضریب مقاومت و آبندی و هوابندی شده است.

کرتین وال به دو نوع اصلی تقسیم بندی می شود:

  • Stick
  • Unitize

سیستم stick از دو نوع درپوش های ویژه در Face cape و عدم وجود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین وجوه تمایز این دو سیستم می باشد و سیستم Unitize که سیستم هنگ می باشد که مختص سیستم های اروپایی بوده و برای پروژه هایی با ارتفاع بلند استفاده می شود که به دلیل امن بودن و رعایت استانداردهای بین المللی جهت زلزله مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی پروفیل های هردو سیستم، مباحث مربوط به زلزله، باد و محاسبات استاتیکی رعایت شده و مصالح مورد نیاز هر پروژه بنا به اقتضای هر پروژه جداگانه محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مربوطه مشخص می گردد.

ظ†ظ…ط§غŒ-ط´غŒط´ظ‡-ع©ط±طھغŒظ†-ظˆط§ظ„-Curtain-Wall

مزایای سیستم کرتین وال:

  • ارائه مدولاسیون براساس طرح اولیه و محاسبه ضریب های موثر در پایداری سازه
  • مجهز به درپوش های دکوراتیو جهت نمای زیباتر
  • قابلیت ساخت به صورت نمای ترمال بریک، ساده، دوکی و…
  • مجهز به سیستم تخلیه هوا و آب باران
  • امکان نصب شیشه با ضخامت های مختلف
  • مجهز به لاستیک های EPDM برای مقاومت بالاتر
  • نصب آسان و کاربردی
  • قابلیت استفاده به صورت المان سازه ای
  • ایزولاسیون حرارتی و صوتی ساختمان
  • اجرای پیوسته این نما تا ارتفاع ۱۰۰ متر

خدمات فنی مهندسی:

این مجموعه با دارا بودن بخش طراحی، آمادگی همکاری با مهندسین مشاور، سازندگان و پیمانکاران به شرح ذیل را دارا می باشد:

  • فول پکیج طراحی و اجرای نما(کلی): متخصصین این شرکت با بررسی تمام جوانب اعم از محدودیت ها و فرصت های موجود، اقدام به طراحی نما، طراحی فاز۲، ارائه دیتیل های اجرایی و راهکارهای اجرایی و نهایتا اجرای طرح مورد نظر را می نماید.
  • بنا به درخواست کارفرما، موضوع مورد نظر وی (درب و پنجره، کرتین وال و…) مورد بررسی نسبت به طراحی و ارایه دیتیل ها و راهکارهای اجرایی و نهایتا به اجرای موضوع اقدام می نمایند.

بیمه و کیفیت ضمانت:

در صورت استفاده از فول پکیج طراحی و اجرای نما، کلیه امور اجرایی توسط این شرکت مشمول بیمه نامه کیفیت ساخت (بیمه سینا، ایران، پارسیان و…) به مدت ۱۰ می باشد و در صورت استفاده از هریک از خدمات و محصولات شرکت، محصول مورد نظر دارای ۵ الی ۲۰ سال، گارانتی این شرکت را دارا می باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

  • یراق فورنکس Fornax ترکیه

    افزودن عنوان شرکت یلکن نماینده ی فروش یراق آلات فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) یکی از خوش نامان عرصه ی یراق آلات و ملزومات وابسته از سال ۱۳۸۷ در استان آذربایجان شرقی شروع به کار کرده است یراق آلات در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با برند فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) که در حاله حاضر از کشور ترکیه به طور مستقیم وارد کرده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان این شرکت قرار داده می شود خوشبختانه یراق آلات فورنکس و پاوو که این شرکتبیشتر...

  • یراق آلات روتو آلمان Roto

    یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد همچنین کاملا آب بندی شده است ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره UPVC و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد تست خورندگی یراق آلات روتو :یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی بیش از 2000 ساعت تست خورندگی (تست آب و نمک) را پاس نموده استاین در حالی است که هیچ یراقی در دنیابیشتر...

  • مزایای در و پنجره

    عایق دما: این محصول در برودت 62-  و حرارت 81+ درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد عایق صدا(جاذب صوت): استفاده از در و پنجره های یوپی وی سی به همراه شیشه دو و یا چند جدار، تا حد قابل توجهی (40 دسی بل) مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می شود قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی: با استفاده از پروفیل های بازسازی،به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب و لحاظ شرایطبیشتر...