مزایای در و پنجرهپنج‌شنبه 23, فوریه 2017

عایق دما:

این محصول در برودت ۶۲-  و حرارت ۸۱+ درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد.

عایق صدا(جاذب صوت):

استفاده از در و پنجره های یوپی وی سی به همراه شیشه دو و یا چند جدار، تا حد قابل توجهی (۴۰ دسی بل) مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می شود.

قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی:

با استفاده از پروفیل های بازسازی،به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد.

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب و لحاظ شرایط آب و هوایی، پروفیل ویستا بست در برابر عوامل خارجی مانند: تغییرات شدید دما دچار تغییر رنگ، فساد شیمیایی، پوسیدگی و ساییدگی نمی شود.

عایق در برابر الکتریسیته:

این نوع پنجره با استفاده از روکش لمینت در رنگ های مختلف، متناسب با هرگونه سلیقه ارائه می شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی:

با توجه به اینکه حدود ۳۰ درصد از هدر روی انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره های نوین یوپی وی سی با شیشه دوجداره امکان پذیر است.

مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی:

در مقابل بسیاری از اسیدها و بازها مقاوم است و خورده یا پوسیده نمی شود.

مزایای دروپنجره upvc

سهولت در نصب:

با توجه به نصب سریع این نوع از پنجره ها، افزایش سرعت نصب پنجره در ساختمان ها را فراهم می سازد.

جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی:

به علت استفاده از نوارهای آب بندی مخصوص جهت ساخت در و پنجره های یوپی وی سی، از ورود گرد و غبار و دوده به داخل منزل و محل کار تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند.

ضد اشتعال و حریق:

یوپی وی سی به سختی می سوزد و تا زمانی که عامل اشتعال خاموش شود، پروفیل مشتعل نمی شود.

عایق در برابر الکتریسیته:

جریان برق از پروفیل یوپی وی سی عبور نمی کند.

امنیت بسیار بالا:

به دلیل امکان استفاده از مدرن ترین یراق آلات و تعبیه قفل های متعدد در داخل چارچوب در و پنجره های یوپی وی سی، از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

تاثیر مطلوب بر محیط زیست:

پروفیل یوپی وی سی در مقایسه با سایر مصالح بکار رفته در ساخت و ساز به توجه به بازیافت تا ۱۰۰% و برگشت به عرصه تولید برای محصولات پایین دستی و نیز صرفه جویی در مصرف چوب تاثیر آن برمحیط زیست، مطلوب ارزیابی شده است.

عدم نیاز به رنگ آمیزی:

پروفیل های یوپی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ آمیزی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یراق فورنکس Fornax ترکیه

    افزودن عنوان شرکت یلکن نماینده ی فروش یراق آلات فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) یکی از خوش نامان عرصه ی یراق آلات و ملزومات وابسته از سال ۱۳۸۷ در استان آذربایجان شرقی شروع به کار کرده است یراق آلات در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با برند فرونکس (Fornax) و پاوو (Pavo) که در حاله حاضر از کشور ترکیه به طور مستقیم وارد کرده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان این شرکت قرار داده می شود خوشبختانه یراق آلات فورنکس و پاوو که این شرکتبیشتر...

  • یراق آلات روتو آلمان Roto

    یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد همچنین کاملا آب بندی شده است ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره UPVC و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد تست خورندگی یراق آلات روتو :یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی بیش از 2000 ساعت تست خورندگی (تست آب و نمک) را پاس نموده استاین در حالی است که هیچ یراقی در دنیابیشتر...

  • مزایای در و پنجره

    عایق دما: این محصول در برودت 62-  و حرارت 81+ درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد عایق صدا(جاذب صوت): استفاده از در و پنجره های یوپی وی سی به همراه شیشه دو و یا چند جدار، تا حد قابل توجهی (40 دسی بل) مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می شود قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی: با استفاده از پروفیل های بازسازی،به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب و لحاظ شرایطبیشتر...